איך נפטרים מטריליון מיילים לאישור תכנים מול לקוחות

נכתב על ידי
תחת הקטגוריות: אינסטגרם, כתיבת תוכן, סושיאל, פייסבוק, תוכן

image
מה בעצם קורה בבלופ ולמה אנחנו מבקשים מלהקוחות לאשר לנו תכנים לסושיאל בדבר הזה שנקרא טרלו?

המשמעות של סוכנות שמנהלת כמות גדולה של לקוחות, היא שאנחנו סוג של מפעל אנושי ליצור תוכן בפייסבוק ובאינסטוש :) ומפעל כזה לא עובד רק על כישרון, אלא גם על יעילות ותקתוק, שני מושגים שנהיינו אובסיסיביים לגביהם כאן במשרד! במיוחד לאור העובדה שיש קשר ישיר בין רלוונטיות ולפעמים גם מהירות תגובה לתוכן שעובד טוב ברשת.
בקיצור – אנחנו מנהלים מאבק עיקש במחלת הסחבת.
פייסבוק ואינסטוש לא מחכים שמנהלת השיווק תתפנה לענות למייל.

רגע רגע, מה זה טרלו בכלל??

אז טרלו היא אפליקציה לניהול משימות, זמינה אונליין בדסקטופ וגם בנייד.
היא מאפשרת פתיחת "לוח" ניהול לכל לקוח, ובו אפשר ליצור טורים, כרטיסיות, לו"זים, להעלות חומרים, טקסטים וגרפיקות, להעזר בתגיות, והכל בשיא הפשטות ובצורה ברורה לעין.
זו אדפטציה דיגטלית ללוח שעם עם פתקים וסטיקרים, מזכיר קצת פינטרסט :)

נכון, לא כולם ישר מאמצים חידושים, אבל אנחנו יכולים להגיד שהיום 90% מהלקוחות שלנו עובדים אתנו מול הטרלו ועפים על זה לגמרי!
יכול להיות ששכחנו להזהיר אותם בהתחלה שזה עלול להיות קצת ממכר :) אפשר פשוט לנהל שם הכל.
הטרלו בשירות Bloop

טרלו זו פלטפורמה שמאפשרת לנו לעבוד ביחד עם הלקוחות שלנו על ייצור התוכן, מבלי להיכנס לשרשורי מיילים בלתי נגמרים (כי מה קורה כשיש הערות ותיקונים?!) אישורים שלוקחים שנה (המייל נעלם, לא ראיתי, אופס נמחק!)
אלו היו החיים שלנו לפני :) כשגילינו את הטרלו הקליק היה מיידי – אפליקציה כ"כ גאונית מצד אחד, אבל גם פשוטה לתפעול ואינטואטיבית לגמרי מצד שני!
והתוצאות בשטח מדברות בעד עצמן – העבודה התייעלה פי מיליון, שני הצדדים מרוצים והסדר שולט, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

image (1)

בטרלו העבודה היא דו צדדית: בונים ביחד עם הלקוח גאנט תקופתי, מחלקים את התוכן והעבודה לקטגוריות, הלקוח מצידו מעלה חומרים גולמיים ואנחנו מצידנו מעלים את העבודה שלנו: טקסטים משוייפים, ויז'ואל ערוך, רעיונות לקריאייטיב וכו'.
הלקוחות יכולים לכתוב לנו הערות, לעשות שימוש בתגיות מותאמות אישית (למשל: מאושר, מחכה לאישור, דורש תיקונים וכו') והכל כ"כ מסודר ומונח מול העיניים – חלום.
בלחיצת כפתור אגב כל הפוסטים נפרשים לפנינו על לוח שנה מסודר וניתן לשנות ולגרור את הפוסטים מתאריך לתאריך. – חלום כבר אמרנו?

image (2)
image (3)

image (4)

את הלוחות אפשר לשתף, את הכרטיסיות אפשר להזיז, לשכפל בין לוחות, כך שאפשר להעביר את הכרטיסייה בין עמודות שונות בהתאם לשלב העבודה עליה ומבחינה ויזואלית זה מאוד מאוד ברור.
אפשר להוסיף תאריכי יעד (ואז גם תקבלו מייל תזכורת יום לפני וגם הכל משתבץ בכל לוח שנה – גאנט בקליק כבר אמרנו?) ועוד הרבה דברים טובים שמתאימים למנהלי לקוחות שעובדים מול הרבה לקוחות במקביל.
ומה הכי גאוני? נניח הלקוח הוא מחלקה. וצריך אישור של 2-3 אנשים בצד לקוח לפני שעולה פוסט לאינסטגרם, כל אחד מקבל הרשאה לטרלו ויכול.ה להיכנס ולראות את כל ההתכתבות על אותה פיסת תוכן ולהבין למה הגענו לתוכן הזה ולא צריך לשאול שאלות נוספות.
למעשה, זה מעביר את כל השיחות במייל שמעמיסות עליו לפלטפורמת התכתבות נפרדת רק ליצירת הגאנט שם – גאוני כבר אמרנו?
לסיכום
אחרי מחקרים רבים בתחום הגענו למסקנה שהטרלו היא אפליקצית ניהול המשימות הנוחה ביותר עבור המשרד שלנו והיום, בדיוק שנה אחרי שהשלמנו את המעבר של כל הלקוחות שלנו לשם אנחנו יכולים להגיד בשיא הביטחון שכווולםםם מרוצים :)
יש לכם שאלות או המלצותת על אפליקציות נוספות לניהול משימות? כתבו לנו בתגובות לפוסט! 

תגובות

Recommended Posts