קחו את הסטוריז שלכם קדימה! 3 טיפים חשובים על סטורי היילייטס

נכתב על ידי
תחת הקטגוריות: אינסטגרם, כתיבת תוכן, סטורי, תוכן

הפוסט הבא מוקדש כולו לפלייסמנט שהפך לפלטפורמה בפני עצמה – הסטורי!
ואיך אפשר לקחת אותו לשלב הבא עם סטורי היילייטס >>

נעשה ריקאפ קטן למי שזה נשמע לו מוכר אבל בתכלס אין לנו מושג במה מדובר, אם אתם מתקדמים בחומר, דלגו פסקה :)

סטורי זה עוד פיד בתוך אינסטגרם, אם עוד לא אימצתם – מזמינים אתכם להצטרף מהר כי מאז שהאופציה להעלות סטוריז קיימת באינסטגרם, כבר יותר מ-300 מליון משתמשים נמצאים שם,
מתוכם הרבה מאוד לקוחות פוטנציאלים שלכם.

לפי הנתונים שפייסבוק מפרסמת, בשנה באחרונה יותר מ-50% מהעסקים באינסטגרם העלו לפחות סטורי אחד, ושליש מהסטוריז שאנשים צופים בהם פלטפורמה גם הם – שייכים לעסקים ומותגים.

כל הסיפור 😉 הוא להעלות וידאו או תמונה, הפורמט הוא ורטיקלי, להוסיף על התוכן גיפים, אימוג'יז, טקסט וגם הפילטרים המונפשים שמזוהים הכי הרבה עם סנאפצ'ט, גם הם פה.
(בעצם כל הסיפור הזה התחיל שם אבל לא שמעתם על זה מאיתנו)
החידוש הוא בתזמון – התוכן שתעלו לפרופיל ימחק אחרי 24 שעות, ויעבור לארכיון, שלא כמו תמונות שתעלו בפיד הרגיל לאינסטגרם שישארו בו לנצח.

אז ברור שחייבים להיות שם, להעלות סטוריז ברמה יומית, ליצור קשר ישיר עם העוקבים שלכם ולנצל את העובדה שבסטוריז לא צריך עיצוב גרפי והפקה מטורפת, כי הכל נעשה און-דה-ספוט בזמן שאתם מעלים את התוכן.

אבל רק לייצר נוכחות בפלטפורמה לוהטת, זה לא תמיד מספיק.

השאלה איך תשתמשו בכל האופציות שמתאפשרות לכם ואיך תשתמשו בהם נכון – היא למעשה השאלה החשובה כאן. אז זוכרים את כל הסטוריז שהעליתם והלכו לארכיון?
אתם יכולים להחזיר אותם לחיים באמצעות ההיילייטס – ולהפוך את הפרופיל למקום שיש בו המון תוכן שוטף ומעניין שהעוקבים והעוקבות שלכם יתקעו עליו הרבה מאוד זמן, ויבואו במגע עם המותג שלכם.
(לא יודעים בדיוק כמה זה, אבל סביר להניח יותר מזמן השהייה הממוצע באתר שלכם)

אז קחו את כל הסטוריז שלכם, סווגו אותם לקטוגריות ותשאירו אותם בפרופיל גם הרבה אחרי שהם ירדו מהאוויר, או תעלו סטוריז ספציפיים שיתאימו להיילייטס.

הנה שלוש המלצות איך לעשות את זה נכון:

1. סווגו לקטגוריות שחשובות לעוקבים שלכם – עם אתם מוכרים, חייב להיות לכם היילייט של כל מה שעכשיו בסייל, המבצע שכרגע באתר, דברים חדשים שעלו לאתר.
עם אתם מעלים תוכן – חייב להיות לכם היילייט עם עדכונים על תוכן חדש שעלה, אם אתם עושים פעילות לידים או מרימים מותג חדש – חייב להיות לכם היילייט המלצות.
מה שחשוב ולרלוונטי לעוקבים, יהיה שם.
תתיחסו לקטגוריות כמו שאתם בונים תפריט ראשי בעמוד הבית, ותנועה שתגיע לפרופיל מהקמפיינים תראה תוכן שהייתם רוצים שיזוהה איתכם ולא רק עדכון אחרון שהעליתם בפיד.

2. תוסיפו לינקים – פרופילים של מעל ל-10,000 עוקבים יכולים להוסיף לינקים לסטורי לא ממומן. תוסיפו לינקים בסטוריז שמופיעים בהיילייטס + הנעה לפעולה על הסטורי עצמו,
והנה לכם תנועה קבועה לאתר או לכל נכס אחר במינימום השקעה.

3. תעצבו – כשאתם מעלים היילייט חדש, אתם בעצם מעלים סטורי ומסמנים אותו כהיילייט. הסטורי הראשון הוא יהיה זה שיראו אותו בפרופיל, כל מה שצריך זה לעצב מספר תמונות לפי מספר הקטגוריות שתרצו שיהיו בפרופיל.
העיצוב צריך להיות בקו המיתוגי שלכם, הנה דוגמאות שאספנו שלדעתנו קולעות בול –
אז לסיכום – סטורי זה אדיר, אבל היילייטס זה מושלם! שדרגו את הפרופיל שלכם, תנו לעוקבים שלכם תוכן שבאמת מעניין אותם ותשאירו מקום גם למסרים לא מכירתיים, שהם פשוט כייף צרוף.
זה הופך את הפעילות שלכם להרבה יותר עמוקה ברמת המסרים והתפיסה של הלקוח את המותג שלכם :)

הנה כמה דוגמאות לאינסטושים שאנחנו אוהבות ועוקבות 👇👇


 

 

 

 

תגובות

Recommended Posts